Masz już dość ciągłych wątpliwości, czarnych scenariuszy, analizowania każdego swojego słowa i kroku?

Skończ z dołującymi myślami i w 5 tygodni przejmij kontrolę
nad niepewnością, stresem i podatnością na krytykę

Poznaj metodę dialogu wewnętrznego, aby zapanować nad wewnętrznym krytykiem, doceniać siebie i cieszyć się swoim życiem

Czy masz już dość negatywnych myśli, których nie możesz się pozbyć ze swojej głowy?

Własne myśli zatrzymują Cię w działaniu i odbierają wiarę w siebie?

Pragniesz działać odważnie ale się wycofujesz, stresujesz za bardzo

Chcesz się odezwać ale milczysz

 Szukasz potwierdzenia i akceptacji u innych a gdy je znajdujesz, nie wierzysz, że to prawda

Dążysz sukcesu, ale gdy go osiągniesz, pomniejszasz jego znaczenie

Pragniesz wewnętrznego luzu ale spinasz żądasz od siebie perfekcji 

Chcesz żyć swoim życiem ale wciąż przejmujesz się tym, czego chcą inni

 

Dlaczego nie możesz sobie z tym poradzić?

Próbujesz rozwiązać problem, za pomocą czegoś, co ten problem pogłębia.
Wierzysz, że poczujesz się dobrze i pewnie ze sobą, jeśli dokonasz kluczowych zmian. Staniesz się KIMŚ (kimś innym niż jesteś) i osiągniesz COŚ (coś, co inni uznają za sukces).
Dążąc do zmiany pogłębiasz swoje problemy:

Zaciekle walczysz z wszelkimi swoimi niedoskonałościami i słabościami.

Efekt? Odrzucasz część swojego JA, odwracasz od siebie i obniżasz poczucie własnej wartości. W konsekwencji masz więcej negatywnych myśli o sobie i coraz mniej pewności

Usilnie starasz się zasłużyć na uznanie i akceptację innych.

Efekt? Nadmiernie boisz się, co inni pomyślą i rezygnujesz z siebie i swoich celów, aby zadowolić innych ludzi. Czujesz się coraz mniej pewnie, bo nie wiesz, co masz robić, aby było dobrze albo zgadzasz się na coś, na co nie chcesz się zgadzać

Stawiasz sobie wysoko poprzeczki i wymagasz dużo

Efekt? Blokuje Cię perfekcjonizm i związany z nim stres. Nadmiernie boisz się porażki i błędu. Spada Twoja motywacja do działania i nasila stres.

Przezornie starasz przygotować się na najgorsze

Tworzysz wiele czarnych scenariuszy przyszłych trudności i kłopotów. Przyszłość zaczyna Cię przerastać i czujesz się coraz mniej pewnie.

Własne myśli zatrzymują Cię w działaniu i odbierają wiarę w siebie?

Nie musisz stawać się odnoszącym same sukcesy, lubianym przez wszystkich ideałem człowieka. 

Możesz poczuć satysfakcję z tego kim jesteś i co osiągasz, znacznie łatwiej i szybciej. Wystarczy, że…

zmienisz swój sposób myślenia na bardziej akceptujący i tak pozbędziesz się niepotrzebnego napięcia, które Cię wyczerpuje i ogranicza.

Zauważ, myśli mają swoją formę i często przybierają postać słów, tekstów, które “brzmią” w Twojej głowie, jakby mówił je ktoś inny. To jest twój dialog wewnętrzny.  

Nasza świadomość jest w istocie takim dialogiem, pomiędzy różnymi częściami  osobowości. To właśnie forma tego dialogu decyduje, o tym jak się czujesz i jak sobie radzisz z wyzwaniami. 

Wszystko inne jest drugorzędne: twoje doskonalenie się, pochwały innych, sukcesy. To wszystko na nic, jeśli twój wewnętrzny dialog jest agresywny i nieprzyjazny. 

Jeśli jest zdominowany przez Wewnętrznego Krytyka. 

To właśnie ten Wewnętrzny Krytyk, ta część twojej osobowości,  sprawia, że nie wierzysz gdy Cię chwalą, nie umiesz docenić siebie, cieszyć się sukcesem i z optymizmem patrzyć w przyszłość. 

Te słowa, które powtarza, nie są prawdą o Tobie. Ktoś, kiedyś tak do Ciebie mówił, a Ty do dziś w nie wierzysz i nieświadomie powtarzasz je sobie, w momentach kiedy nie czujesz się pewnie. Tak słowa czyjeś krytyki, niepotrzebnie stały się częścią twojego JA i dziś możesz to naprawić.

W programie rozwoju “5 Kroków do zmiany Krytyka w Sojusznika” przeprowadzimy Cię przez proces, w którym odzyskasz kontrolę nad tą częścią twojej osobowości i sprawić, że nie tylko przestanie Cię ograniczać ale zacznie pomagać Ci w tym, co chcesz osiągać.

 

Jak zmieni się Twoje życie, gdy przejmiesz kontrolę nad Wewnętrznym Krytykiem?

Poczujesz, że jesteś w porządku

bez konieczności pozbywania się swoich aktualnych trudności czy słabości. Nie musisz być ideałem aby móc akceptować siebie. Każdy człowiek taki jaki jest w danym momencie, ma prawo cieszyć się życiem, doceniać to co ma i lubić siebie

Uwolnisz się od wewnętrznej presji, jaką sobie narzucasz

doświadczysz, że masz wybór i możesz, choć naprawdę nie musisz stawiać sobie ambitnych celów. A potem wściekać się na siebie i mówić, że jesteś zerem jeśli coś pójdzie nie tak. Równie dobrze możesz stawiać sobie cele, które jesteś w stanie osiągać mniejszym wysiłkiem.

Odpuścisz sobie perfekcjonizm

i spokojnie pozwolisz na to, że część mniej istotnych spraw, nie będzie na 1000%. O ile prostsze staną się wtedy wszelkie zawodowe wyzwania, dużo łatwiej weźmiesz się do działania, bez odkładania na potem (czy wiesz, że prokrastynacja jest efektem perfekcjonizmu)

Zbudujesz pewność siebie bo dasz sobie prawo do błędu i porażki.

Nie tylko pomyślisz, że masz takie prawo ale też poczujesz, że nic się nie stanie jeśli coś pójdzie nie tak jak chcesz. Dzięki temu łatwiej docenisz wszystko to, co jednak udało Ci się osiągnąć i w konsekwencji przekonasz się, że potrafisz sobie radzić i obniżysz lęk przed niepewną przyszłością

Uodpornisz się na krytykę bo będziesz w stanie asertywnie na nią odpowiedzieć.

 To sprawi, że zaczniesz ze swobodą wchodzić w relacje z innymi i pozbędziesz się nawyku analizowania, co o twoich decyzjach i zachowaniach, pomyślą inni. O ile swobodniej będziesz działać i skupiać się na swoich potrzebach.

Zobacz, jak dokonasz tych zmian dzięki programowi
"5 kroków do zmiany Krytyka w Sojusznika"

Weź udział w naszym programie rozwoju osobistego “5 kroków do zmiany Krytyka w Sojusznika”. 

 Jest to intensywny proces, oparty na metodzie Voice Dialog. Dzięki niemu doświadczysz głębokiej zmiany, w której przejmiesz kontrolę nad treścią i formą  swoich myśli. Zmienisz swój osłabiający dialog wewnętrzny zbudowany na przypadkowych cudzych opiniach, na taki, który Ty wybierasz.

 

Ten program opracowałyśmy z Olą Muller w oparciu o metodę Voice Dialog. Jest to nasz autorski proces  „Zmiany Krytyka w Sojusznika” który pozwoli Ci  wykorzystać energię  wewnętrznych postaci – części twojej osobowości, aby cię wspierały w dobrym samopoczuciu i skutecznym działaniu.

proces 2

Cały proces mieści się w 5 krokach:

Krok 1. Odkryjesz źródła swojej siły  – doświadczysz jak współpracują ze sobą myśli, ciało, emocje i jak to się ma do tego jak działasz i jak się czujesz ze sobą

Krok 2. Przejmiesz kontrolę  – zrozumiesz skąd biorą się Twoje wewnętrzne dialogi i zdecydujesz, które z nich mają na dalej dla Ciebie działać, a których się chcesz pozbyć.

Krok 3. wykorzystasz zasoby Krytyka – wykorzystasz siłę swojego Krytyka do swojego rozwoju i działania, nie pozwalając aby Cię ograniczał i dominował w twoim życiu wewnętrznym

Krok 4. wprowadzisz sojusznika – zbudujesz wewnętrzną postać przyjaciela i dasz sobie akceptację i zrozumienie. Twoje poczucie wartości przestanie zależeć tak bardzo od akceptacji i zrozumienia innych.

Krok 5. nauczysz się asertywności –  dzięki asertywności obronisz się gdy krytyka płynąca z zewnątrz wybije Cię z równowagi emocjonalnej

W jaki sposób mogę przejść ten proces?

Przejdziesz cały  proces transformacji twojego sposobu myślenia, biorąc udział w naszym programie zamiany myślenia “5 Kroków zmiany Krytyka w Sojusznika”.  Ten program, to nie jest jednorazowa akcja, po której w ciągu miesiąca wrócisz do starych schematów. W tym programie nie tylko nauczysz się, że możesz zrobić coś w inny sposób, ale zaczniesz to stosować w różnych okolicznościach życiowych. W ten sposób doprowadzisz  do tego, że nowy schemat myślenia stanie się dla Ciebie naturalny i odruchowy. Już nigdy więcej nie będziesz zastanawiać się jak być asertywnym ani co ktoś pomyśli.

 

 

Jak wgląda program - etapy, przebieg i czas trwania

OM bez tla2 1

1.  intensywne budowanie - warsztaty online z psychologiem

czas trwania 5 tygodni. 
To jest czas, w którym poznajesz wszystkie kroki przemiany budujesz w sobie nowe schematy myślenia. W tym momencie bazą programu jest współpraca z psychologiem, specjalistą metody Voice Dialog, która odbywa się w małej grupie warsztatowej (online). Dzięki pracy warsztatowej szybko zaczynasz doświadczać pierwszych pozytywnych efektów zmiany myśli. 

wizualizacja spolecznosci 1

2. wdrażanie w życie - grupa wsparcia online

czas trwania ok. 2 miesiące. 
Na tym etapie nowe schematy myślenia nie są jeszcze automatyczne i naturalne. W niektórych okolicznościach nie wiadomo jak je zastosować. Tu, twoja praca nad sobą, opiera się na ćwiczeniach z zeszytów ćwiczeń i materiałach video. Wszelkie wątpliwości (których może być dużo), oraz trudności powstające w samodzielnej pracy nad sobą, możesz omówić w dedykowanej, zamkniętej grupie na Facebooku. Otrzymasz wsparcie i podpowiedzi od innych uczestników,  a także od prowadzących psychologów. Będziesz mieć dobre środowisko dla swojego rozwoju i okazję do kontaktu z osobami, dla których rozwój osobisty jest ważny.

mockup z komputerem i llll 1

3. Utrwalanie i automatyzacja - materiały na platformie online

to już jest czas, w którym powoli nowe schematy stają się automatyczne. W związku z tym masz coraz mniej wątpliwości czy sytuacji, w których nie wiesz co zrobić. Jeśli pojawią się jakieś trudności będziesz w stanie je rozpracować samodzielnie w oparciu o materiały na platformie. Masz do nich dostęp przez rok.  Możesz, jeśli chcesz uczestniczyć rozmowach na grupie zamkniętej ale z doświadczenia wiadomo, że w tym czasie już tego tak bardzo nie potrzebujesz

Opinie i efekty uczestników poprzedniej edycji

Kiedy można zacząć?

Program zaczynamy od intensywnej współpracy z psychologiem, w małej grupie warsztatowej. Warsdztaty odbywają się przez 5 kolejnych tygodniu w każdą środę

w godzinach 18.00-20.00 czasu polskiego.

Pierwsze spotkanie jest zaplanowane na 9.03.22

Spotkania prowadzi psycholog Ola Muller

Ola w sali szkoleniowej 1

Sesje grupowe online

to najważniejszy element programu, to w czasie tych spotkań, w praktyce będziesz wchodzić w dialog ze swoimi myślami i przestawiać swój umysł na nowe, pozytywne tory.

Warsztaty będzie prowadzić Ola Muller –  psycholog/psychoterapeuta z ponad 20-to letnim doświadczeniem w pracy z grupą. Specjalista metody Voices Dialog.

Ilość uczestników jest ograniczona i mamy jedynie 14 miejsc. Zależy nam aby każdy miał możliwość możliwość zaangażowania się i doświadczenia swojej zmiany. Ze względu na małą ilość miejsc w grupie, ograniczamy naszą propozycję do wybranej grupy klientów.

mockup z komputerem i llll

materiały video

dzięki nim nie będziemy tracić cennego czasu pracy grupowej na przekazywanie wiedzy. Dodatkowo nagrania dają Ci możliwość wracania do ważnych dla Ciebie tematów, po zakończeniu spotkań

wizualizacja workbookow2

Zeszyty ćwiczeń na każdy tydzień programu

zmiana zapoczątkowana na spotkaniach, musi być pociągnięta dalej, w twoją codzienność. Nawyki utrwalają się przez powtarzanie. Dzięki ćwiczeniom i pytaniom, będziesz wiedzieć, co robić aby kształtować swoje pozytywne podejście w życiowych sytuacjach.

wizualizacja spolecznosci

Dostęp do społeczności uczestników

dedykowana, zamknięta grupa na Facebookuw praktyce poza spotkaniami napotkasz wiele sytuacji, w których nie będziesz wiedzieć co zrobić, jak twoje nowe myślenie ma wyglądać w danych okolicznościach. Dzięki zamkniętej grupie dla uczestników warsztatu będziesz mieć możliwość  możliwość szybkiego i bezpośredniego kontaktu z osobami z warsztatu i ze mną, jako opiekunem projektu.

Dołączając do programu otrzymasz:

Wartość całego programu – 2600zł

 

 

796 zł

by wreszcie mieć satysfakcję z tego kim jestem, co osiągam i  cieszyć się z tego,  co już mam…

ważne informacje dla zamawiających

Zaraz po zakupie, otrzymasz:

W ciągu 5 tygodni uruchomisz proces zmiany swojego osłabiającego dialogu wewnętrznego

Za kilka tygodni zaczniesz :

Autorki programu:

OM bez tla2 1

Ola Muller

prowadząca

Od 1997 jako psycholog pomaga ludziom w odkrywaniu możliwości i przekraczaniu ograniczeń emocjonalnych.
Absolwentka wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego

Posiada rekomendacje Polskiego Towarzystwa Psychologii Procesu. Ukończyłam I Fazę Programu Licencyjnego i mam uprawnienia do prowadzenia terapii i pracy z grupami 

2 1

Ela Kalinowska

opiekun programu

Od 1995 jako psycholog pomaga ludziom w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami życiowymi i emocjonalnymi.

Od 2001 psycholog kliniczny, specjalista pierwszego stopnia

Absolwentka wydziały Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego

psychoterapeuta Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.

Nauczysz się kontrolować poziom stresu i wewnętrznego napięcia

pozbędziesz się paraliżującego lęku przed błędem i porażką

nauczysz się radzić sobie z krytycznymi ocenami innych oraz lękiem przed krytyką;

wzmocnisz poczucie własnej wartości i zyskasz więcej odwagi do działania.