Masz już dość ciągłych wątpliwości, czarnych myśli, analizowania każdego swojego słowa i kroku?

Skończ z dołującym myślami i w 5 tygodni przejmij kontrolę nad Wewnętrznym Krytykiem

Poznaj metodę wykorzystania energii części twojej osobowości - “wewnętrznych postaci”, aby cieszyć się życiem i tym, co już masz.

Czy zdarza się, że nie możesz pozbyć się z głowy natrętnych myśli?

"Myśli paraliżują twoją aktywność i wiarę w siebie"

Wycofujesz się kiedy trzeba działać, milczysz kiedy trzeba się odezwać. Złość na siebie i wstyd  sprawiają, że trudno Ci siebie polubić i docenić. Szukasz więc potwierdzenia u innych i spinasz się aby stać się kimś idealnym, do kogo nikt nie może się przyczepić.

Dlaczego nic się nie zmienia, choć ciągle walczysz ze sobą?

Wiesz, że coś trzeba zmienić i starasz się z całych sił.

Wierzysz, że jeśli weźmiesz się solidnie za siebie, to wreszcie staniesz się KIMŚ, osiągniesz naprawdę COŚ i wtedy osiągniesz spokój i radość życia.

Tylko, że to nie działa i nie ma prawa zadziałać. Walcząc ze sobą, przegrywasz (pomyśl kto przegrywa, gdy wygrasz walkę ze sobą). 

Afirmacje typu „możesz wszystko” dodatkowo utrudniają Ci wyjście z tej matni. Nie przekonasz siebie, że jesteś super jak z tyłu głowy słyszysz głos „jesteś zerem” albo „raz Ci się udało, drugi raz nie dasz rady”

Trzeba się dobrać do tego „głosu z tyłu głowy” i jest na to sposób. Nie jest ani skomplikowany, ani bolesny. Tylko trzeba wiedzieć jak to skutecznie zrobić.


Ten sposób, to proces zmiany wewnętrznych dialogów. Takich rozmów, które prowadzisz w swojej głowie z częściami swojej osobowości tzw. wewnętrznymi postaciami.  Ten proces zabezpieczy Cię przed pułapkami intuicyjnych sposobów radzenia sobie. I właśnie przez ten proces, możemy wraz Olą Muller – psychologiem z naszego zespołu, Cię przeprowadzić.

proces 2

Jak zmieni się Twoje życie, kiedy przejmiesz kontrolę nad wewnętrznym krytykiem?

Poczujesz, że jesteś w porządku

bez konieczności pozbywania się swoich aktualnych trudności czy słabości. Nie musisz być ideałem aby móc akceptować siebie. Każdy człowiek taki jaki jest w danym momencie, ma prawo cieszyć się życiem, doceniać to co ma i lubić siebie

Uwolnisz się od wewnętrznej presji, jaką sobie narzucasz

doświadczysz, że masz wybór i możesz, choć naprawdę nie musisz stawiać sobie ambitnych celów. A potem wściekać się na siebie i mówić, że jesteś zerem jeśli coś pójdzie nie tak. Równie dobrze możesz stawiać sobie cele, które jesteś w stanie osiągać mniejszym wysiłkiem.

Odpuścisz sobie perfekcjonizm

i spokojnie pozwolisz na to, że część mniej istotnych spraw, nie będzie na 1000%. O ile prostsze staną się wtedy wszelkie zawodowe wyzwania, dużo łatwiej weźmiesz się do działania, bez odkładania na potem (czy wiesz, że prokrastynacja jest efektem perfekcjonizmu)

Zbudujesz pewność siebie bo dasz sobie prawo do błędu i porażki.

Nie tylko pomyślisz, że masz takie prawo ale też poczujesz, że nic się nie stanie jeśli coś pójdzie nie tak jak chcesz. Dzięki temu łatwiej docenisz wszystko to, co jednak udało Ci się osiągnąć i w konsekwencji przekonasz się, że potrafisz sobie radzić i obniżysz lęk przed niepewną przyszłością

Uodpornisz się na krytykę bo będziesz w stanie asertywnie na nią odpowiedzieć.

 To sprawi, że zaczniesz ze swobodą wchodzić w relacje z innymi i pozbędziesz się nawyku analizowania, co o twoich decyzjach i zachowaniach, pomyślą inni. O ile swobodniej będziesz działać i skupiać się na swoich potrzebach.

"Fajnie ale czy to jest możliwe dla mnie?"

Widzisz, te wszystkie wspaniałe doświadczenia, są zależne od tego w jaki sposób prowadzisz swoje wewnętrzne dialogi. To wszystko zaczyna się w Twojej głowie.

 A to, jest bardzo dobra wiadomość, bo to Ty rządzisz w Twojej głowie. Ty decydujesz jakie masz myśli, to Ty decydujesz, przez swoje myśli w jakiej rzeczywistości się znajdziesz.

Zauważ, w tej samej sytuacji, jedna z dwóch osób się zablokuje a druga wykorzysta okazję. Wiara w siebie, płynąca z przekonania „dam radę” oraz odporność na porażki i oceny innych – to jedyne co różni te dwie osoby. Jedna z nich osiągnie satysfakcję z życia i to możesz być Ty.

"Czy ja będę to potrafić?

Możesz nie wierzyć, że potrafisz kontrolować tok swoich myśli. W końcu nawet teraz wewnętrzny krytyk działa na pełnych obrotach!

Wiem jak to jest. Jedna myśl, pociąga drugą, a ta, trzecią – myśli niosą Cię  ze sobą. Odtwarzasz w głowie filmy z przeszłości, tworzysz czarne scenariusze, myśli krążą w kółko, zdają pytania bez odpowiedzi, generują emocje. Słowa krytyki potrafią brzmieć w Twoich uszach często nawet wiele dni po tym jak zostały wypowiedziane. Złość na przeszłe decyzje utrzymuje się choć już i tak nie da się nic z tym zrobić.

Być może teraz czujesz jakby myśli przychodziły z powietrza i nie wierzysz, że masz na nie jakiś wpływ. Tak działa nawyk myślowy, schemat, który odtwarzasz, choć można go zmienić.

Nie rodzimy się z takimi nawykami, uczymy się ich doświadczając różnych sytuacji. Uczymy się bezwiednie i wydaje się, że są to nieuniknione programy działania. Jednak jeśli ktoś nauczył jednego nawyku, może się nauczyć też innego, bardziej użytecznego. Proces, poprzez który możesz przejść z nami zrobi to dla Ciebie zaledwie w 5 tygodni.
Możesz go zmienić i przejąć nad nimi kontrolę nad tym co dzieje się w Twojej głowie

"Jak pozbędziemy się spirali negatywnych myśli i zastąpimy ją wspierającym dialogiem"

Odpowiedzią  na problemy z negatywnym myśleniem jest metoda Voice Dialog. To na jej podstawie opracowałyśmy z Olą Muller proces  „Zmiany Krytyka w Sojusznika” który pozwoli Ci  wykorzystać energię wewnętrznych postaci, aby cię wspierały w dobrym samopoczuciu i działaniu

proces 2

Cały proces mieści się w 5 krokach:

Krok 1. Odkryjesz źródła swojej siły  – doświadczysz jak współpracują ze sobą myśli, ciało, emocje i jak to się ma do tego jak działasz i jak się czujesz ze sobą

Krok 2. Przejmiesz kontrolę  – zrozumiesz skąd biorą się Twoje wewnętrzne dialogi i zdecydujesz, które z nich mają na dalej dla Ciebie działać, a których się chcesz pozbyć.

Krok 3. wykorzystasz zasoby Krytyka – wykorzystasz siłę swojego Krytyka do swojego rozwoju i działania, nie pozwalając aby Cię ograniczał i dominował w twoim życiu wewnętrznym

Krok 4. wprowadzisz sojusznika – zbudujesz wewnętrzną postać przyjaciela i dasz sobie akceptację i zrozumienie. Twoje poczucie wartości przestanie zależeć tak bardzo od akceptacji i zrozumienia innych.

Krok 5. nauczysz się asertywności –  dzięki asertywności obronisz się gdy krytyka płynąca z zewnątrz wybije Cię z równowagi emocjonalnej

W jaki sposób mogę przejść ten proces?

Przeprowadzimy Cię przez ten proces w ciągu 5 tygodni w trakcie pięciu dwugodzinnych sesji warsztatowych online w małej grupie. Spotkania będą odbywać się w każdą środę

w godzinach 18.00-20.00 czasu polskiego.

Pierwsze spotkanie jest zaplanowane na 9.03.22

Spotkania prowadzi psycholog Ola Muller

Dodatkowo zaraz po zapisie

otrzymasz dostęp do platformy internetowej, na której znajdziesz pomocnicze materiały video, workbook a także dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku

Ola w sali szkoleniowej 1

Sesje grupowe online

to najważniejszy element programu, to w czasie tych spotkań, w praktyce będziesz wchodzić w dialog ze swoimi myślami i przestawiać swój umysł na nowe, pozytywne tory.

Spotkania będzie prowadzić Ola Muller –  psycholog/psychoterapeuta z ponad 20-to letnim doświadczeniem w pracy z grupą.

Ilość uczestników jest ograniczona i mamy jedynie 14 miejsc. Zależy nam aby każdy miał możliwość możliwość zaangażowania się i doświadczenia swojej zmiany. Ze względu na małą ilość miejsc w grupie, ograniczamy naszą propozycję do wybranej grupy klientów.

mockup z komputerem i llll

materiały video

dzięki nim nie będziemy tracić cennego czasu pracy grupowej na przekazywanie wiedzy. Dodatkowo nagrania dają Ci możliwość wracania do ważnych dla Ciebie tematów, po zakończeniu spotkań

wizualizacja workbookow2

Workbook na każdy tydzień programu"

zmiana zapoczątkowana na spotkaniach, musi być pociągnięta dalej, w twoją codzienność. Nawyki utrwalają się przez powtarzanie. Dzięki ćwiczeniom i pytaniom z workbooka na każdy tydzień, będziesz wiedzieć co robić aby kształtować swoje pozytywne podejście w życiowych sytuacjach.

wizualizacja spolecznosci

Dostęp do społeczności uczestników

prywatna grupa na Facebookuw praktyce poza spotkaniami napotkasz wiele sytuacji, w których nie będziesz wiedzieć co zrobić, jak twoje nowe myślenie ma wyglądać w danych okolicznościach. Dzięki zamkniętej grupie dla uczestników warsztatu będziesz mieć możliwość  możliwość szybkiego i bezpośredniego kontaktu z osobami z warsztatu i ze mną, jako opiekunem projektu.

Opinie i efekty uczestników poprzedniej edycji

"Co da Ci udział w tym programie"

Nauczysz się kontrolować poziom stresu i wewnętrznego napięcia

pozbędziesz się paraliżującego lęku przed błędem i porażką

nauczysz się radzić sobie z krytycznymi ocenami innych oraz lękiem przed krytyką;

wzmocnisz poczucie własnej wartości i zyskasz więcej odwagi do działania.

Dołączając do programu otrzymasz:

Wartość całego programu – 2600zł

 

 

796 zł

by wreszcie cieszyć się z tego co mam…

ważne informacje dla zamawiających

Zaraz po zakupie, otrzymasz:

W ciągu 5 tygodni przejdziesz proces zmiany swojego osłabiającego dialogu wewnętrznego

Za kilka tygodni zaczniesz :

Autorki programu:

OM bez tla2 1

Ola Muller

prowadząca

Od 1997 jako psycholog pomaga ludziom w odkrywaniu możliwości i przekraczaniu ograniczeń emocjonalnych.
Absolwentka wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego

Posiada rekomendacje Polskiego Towarzystwa Psychologii Procesu. Ukończyłam I Fazę Programu Licencyjnego i mam uprawnienia do prowadzenia terapii i pracy z grupami 

2 1

Ela Kalinowska

opiekun programu

Od 1995 jako psycholog pomaga ludziom w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami życiowymi i emocjonalnymi.

Od 2001 psycholog kliniczny, specjalista pierwszego stopnia

Absolwentka wydziały Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego

psychoterapeuta Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.